سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنج ایده برای تزئین اتاق نشیمن خود با مواد بازیافتی

 

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید اتاق نشیمن خود را با مواد بازیافتی تزئین کنید؟ در این مقاله ، ما ایده های بسیار خلاقانه ای را با شما به اشتراک می گذاریم.

اتاق نشیمن شما احتمالاً اتاقی است که شما و خانواده تان بیشترین استفاده را دارید. خوشبختانه ، می توانید لمس خلاقیت خود را به این اتاق اضافه کنید که خانواده شما لحظات بی نظیری را در آن جمع کرده و با آنها به اشتراک می گذارند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم پنج ایده در مورد نحوه تزئین اتاق نشیمن خود را با مواد بازیافت شده به اشتراک بگذاریم.

برای داشتن اتاق نشیمن رویاهای خود نیازی به سرمایه گذاری مبلغ زیادی ندارید. با کمی طعم و اصالت خوب ، می توانید مواد را بازیافت کنید و در عین حال اتاق نشیمن خود را اصیل کنید.

در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

پوزیشن های جنسی که می تواند یک مرد را آزار دهد

 

برخی از موقعیت های جنسی می توانند به یک آلت تناسلی آسیب وارد کنند ، به خصوص هنگامی که حرکات شدید یا خارج از کنترل باشد. امروز ، ما می خواهیم به شما بگوییم که مضرترین موقعیتهای جنسی برای آنها چیست. صدمات آلت تناسلی برای بیشتر مردان بسیار نگران کننده است . علاوه بر درد و شرم و غم و اندوهی که غالباً با آن همراه است ، ترس از عواقب احتمالی برای بسیاری از مردان یک فشار روانی بزرگ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

دستور العمل ماکارونی لیمو میگو برای شام

 

 

اگر مواد خود را با دقت انتخاب کنید ، این غذای ماکارونی لیمو برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز و گلوتن هستند مناسب است. بهترین بخش اگر هم کودکان و هم بزرگسالان آن را دوست دارند ، بنابراین این یک راه عالی برای گنجاندن غذاهای دریایی در رژیم غذایی خانواده است! ماکارونی میگو لیمو ظرفی است که با تهیه صحیح مواد تشکیل دهنده آن ، سالم ، مغذی و بسیار اشتها آور است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

فواید منیزیم برای میگرن

 

درمان میگرن

منیزیم یک ماده معدنی اساسی است که برای سلامت و عملکرد درست بدن موثر است  . این ماده معدنی می تواند سلامت استخوان ها را بهبود ببخشد ، فشار خون را تثبیت کند و به حفظ ریتم قلب و عملکرد اعصاب کمک کند. علائم کمبود منیزیم شامل خستگی ، کاهش اشتها ، حالت تهوع ، گرفتگی عضلات ، سوزن سوزن شدن و انقباضات عضلات است. کمبود منیزیم نیز با سردرد و میگرن مرتبط است. تخمین زده می شود که بسیاری از افراد از طریق رژیم های غذایی منیزیم کافی دریافت نمی کنند.منیزیم ، و به ویژه اکسید منیزیم ، گاهی اوقات برای درمان و جلوگیری از میگرن استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

تست کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL)

 

افزایش کلسترول خوب خون

تست HDL چیست؟ تست لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) میزان کلسترول خوب خون را اندازه گیری می کند. کلسترول یک ماده مومی است که در تمام سلول های بدن شما یافت می شود. این چندین کارکرد مختلف از جمله کمک به ساخت سلول های بدن دارد ،. کلسترول از طریق جریان خون متصل به پروتئین هایی به نام لیپوپروتئین ها انجام می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

دانستنی های مهم داروهای کودکان

 

آبسه دندان

بیماری چه در کودکان و چه در بزرگسالان امری طبیعی است که می تواند ایجاد شود.امادر کودکان به علت عدم توانایی در بیان مشکلات و درد ها ممکن است ،چه در تشخیص و چه در انتخاب راه درمان سخت تر باشد. بعضی از والدین بدون شناخت کافی از داروها؛،عوارض و دوز ها اقدام به دارو درمانی می کنند. مصرف دارو برای مودکان بدون تجویز پزشک و یا شناخت کافی، می تواند خطرناک باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati