سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مراقبت از خود و جنین در حین بارداری

مراقبت از جنین حتی قبل از تولد او بسیار مهم است. شما می توانید این کار را با یک سبک زندگی سالم و ملاقات های مستمر با پزشک در زمان بارداری انجام دهید. به این کار مراقبت های دوران بارداری گفته می شود. اگر دوران بارداری سالمی داشته باشید احتمال اینکه زایمان سالمی داشته باشید نیز بیشتر خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

ناهنجاری های قفسه سینه

تشخیص های اولیه ناهنجاری های قفسه سینه می تواند برای والدین نگران کننده باشد؛ با این حال، باید توجه داشت که این دسته از ناهنجاری ها، بسیار شایع هستند و سالیانه، نوزادان زیادی با ناهنجاری های قفسه سینه متولد می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

مراقبت های زایمان، وضع حمل و پس از زایمان

زایمان یک پروسه طبیعی است. در این جا به شما خواهیم گفت که در طول سه مرحله زایمان و تولد نوزاد چه انتظاراتی داشته باشید. به علاوه به شما خواهیم گفت که برای این که راحت تر باشید چه کارهایی می توانید انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

روش های مؤثر برای حذف موهای زائد بدن مردان

دوران روزهایی که فقط زنان و ورزشکاران به ظاهر بدن خود اهمیت می دادند، گذشته است. امروزه، حذف موهای زائد بدن مردان از جمله پشت، سینه، شانه ها و حتی پاها یک تجارت پررونق است، در حالی که تلاش برای حفظ موهای سر نیز به همان اندازه مهم است.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

داروهای آلرژی: گزینه های درمانی که باید بشناسید

داروهای آلرژی به صورت قرص، مایع، استنشاقی، افشانه بینی، قطره چشمی، کرم های پوستی و فرم تزریقی در دسترس هستند. برخی از آن ها بدون نسخه و بعضی دیگر تنها با نسخه در دسترس اند. در متن حاضر، خلاصه ای از انواع داروهای آلرژی و نحوه کاربرد آن ها آورده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

تغییرات سینه در طول دوران بارداری و پس از آن

آگاهی از تغییرات پستان در دوران بارداری و بعد از آن بسیار مهم است. این بدان معنی است که شما می دانید سینه های شما در حالت عادی چگونه به نظر می رسند و هر گونه تغییر آن ها را احساس می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

مهم ترین بیماری های گوارشی را بشناسیم

درد شکم را می توان به بیماری های مختلفی نسبت داد. ناراحتی در سیستم گوارشی خودش را به صورت شکم درد نشان می دهد و ممکن است با اسهال، یبوست، استفراغ و یا حالت تهوع همراه باشد. همچنین ناراحتی های شکمی می توانند به روش های مختلف و گوناگونی باعث درد در ناحیه فوقانی شکم شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

ارتباط بین سرطان و گره های (غدد) لنفاوی

عبارت سرطان غدد لنفاوی در حوزه های پزشکی عموما به کار برده نمی شود. زیرا این خطر وجود دارد که به اشتباه تفسیر شده و باعث سردرگمی افراد شود. گفته می شود گره های لنفاوی اغلب ساختارهای کلیدی در رشد، گسترش و شناسایی و تشخیص انواع مختلفی از سرطان ها هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati

احساس لگد زدن جنین

asdasfsdgfsdg

یکی از هیجان انگیزترین لحظات در دوران بارداری زمانی است که اولین تکان های آرام ناشی از لگد زدن بچه را احساس می کنید. این حرکات ظریف شما را مطمئن می کنند که جنین تان در حال رشد است و به شما کمک می کند که به زندگی کوچکی که در درون شما وجود دارد احساس نزدیک تری داشته باشید.یکی از هیجان انگیزترین لحظات در دوران بارداری زمانی است که اولین تکان های آرام ناشی از لگد زدن بچه را احساس می کنید. این حرکات ظریف شما را مطمئن می کنند که جنین تان در حال رشد است و به شما کمک می کند که به زندگی کوچکی که در درون شما وجود دارد احساس نزدیک تری داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hi salamati